12 Eylül'de yapılacak Anayasa değişiklik paketi referandumunda oyunuz ne olacak?

Evet (21354) (%60,39)
Hayır (7357) (%20,806)
Oy kullanmayacağım (3848) (%10,882)
Kararsızım (2801) (%7,921)

Yorumlar

   
İsim:
E-Mail:
Şehir:
Mesaj:
 
İsim: ferit | Tarih: 11.09.2010 14:08:40
nedenini çok iyi biliyoruz EVET dememiz her şeyi anlatıyor
İsim: TARIK | Tarih: 10.09.2010 14:09:28
Evet nedeni yok. Hayır kullacaklar da neden belirtmek zorunda değiller Hayır olsun. Bu işi At ile Deve görmüyorum. Anayasa yarın değişir He beyenmezsek Öbürgün yine değiştiririz.Önemli olan Anayasayı değiştirme kabiliyetimizin olduğunun bilinmesidir. Bence güzellik burada ... Güzel olanda bu ... Zevk verende bu aslında ... Kendine güven ...
İsim: Cavit | Tarih: 10.09.2010 14:09:28
s.a.
biri evet yaziyor biri hayir yaziyor . kafami karistirdiniz yoksa gizli kapakli bir anayasa degisikliligi cikacak sonunda . ben oy kullanamiyorum . kullanabilseydim daha detayli arastirirdim .
İsim: F.M.YILDIRIM | Tarih: 09.09.2010 15:30:48
'EVET' Allah aşkına artık şu zulum bitsin... 'hayır' diyecek MHP li kardeşlere bir sözüm var; CHP+İP+DTP+PKK+TKP+KARTELMEDYA+AŞIRI SOL tamamı, ya kardeşler nasıl olurda bunların ipiyle kuyuya inersiniz, ne olur yapmayın etmeyin şu kızgınlık ve hırsı bir kenara bırakın ve önümüzdeki yıl genel seçimde gene istediğiniz yere oy verin... ne olur zalimlere inat 'EVET' Diyelim...
İsim: serhat | Tarih: 09.09.2010 12:54:40
bu anayasa mahkemesi milli görüşün canını çok yaktı.sadece anayasa ve hsyk maddeleri için bile kesinlikle evet denmelidir.hayır diyenlerin yasa değişikliği maddelerini bir defa bile okumadıklarını düşünüyorum ve bundan eminim.bundan sonraki kanun değişikliklerinin anahtarı bu referandumdur.saygılar...(akp ye güven oylaması olmadığını söylemeye gerek yok herhalde )
İsim: kemal | Tarih: 09.09.2010 03:20:30
şimdi ben evet diyecektim ama elazığ belediyesi akpli bir başkanda maaşları ödemiyor gecici işçilerin bizzat başkanın söyledigi kelime ödemiyorum işine gelmeyen yol alsın akp cennetti verse gene hayır diyecem bayram oldu maaş vermedi daha nasıl evet diyelim haksızsam söleyin böyle düşüncede olan birkişi akpli elazığın hepside biliyor ama başkan kimsi kaideye bile almıyor.evli olan işçi bayramda parası olmayınca cocuguna nasıl bişeyler alacak
İsim: umut avcı | Tarih: 08.09.2010 21:46:41
ben izmire 17 yıl önce taşındım ve burda yaşıyorum
chp zihniyetini burda yakından tanıyorum çok çirkin türke yakışmaz halleri var insanlığa yakın görmüyorum ve bunların şiddetle hayır demelerini çok iyi anlıyorum. saygılarım türk halkına.

İsim: burak | Tarih: 08.09.2010 21:46:41
BURDA MİLLİ GÖRÜŞÇÜYÜM DİYİPTE HAYIR DİYENLER SAADET PARTİLİ YADA MİLLİ GÖRÜŞÇÜ DEĞİLDİR.BUNU BELİRTEYİM.BİZLER HOCAMIZA SADAKETTEN DOLAYI SADDAKATSİLİK ETTİ DİYE NUMAN BEYE KIZARKEMNN NASIL ONUN SÖZÜNDEN ÇIKARDA HAYIR DERİZ.BUMU SADAKAT.TAMMA EKSİK EKSİK BUNU BİLİYORUZ AMA ESKİYE NAZARAN İYİ Bİ DÜŞÜNÜN NAMAZ KILDI DİYE ORDUDAN ATILANLAR HAKLARINI ARAYABİLECEKTİR.LÜTFEN TÜM MİLLİ GÖRÜŞÇÜ KARDEŞLERİM.HOCAMIZ BİZDEN DAHA İYİ BİLİR EĞER EVET DİYOSA VARDIR BİR HAYIR.YOKSA EVET DEMEK AKPYE ONAY DEĞİLDİR.SELAMETLE
İsim: halili | Tarih: 08.09.2010 13:41:47
alttekin kardeşim, mhp nin chp ve pkk ile aynı safta yer almanıza şaşıyorum.Geçmişte msp-chp ile koalisyon yaptığınde bize denmedik bir şey kalmadı.Yeşil kominist gibi...eee Etme bulma dünyası.Daha dün Ecevite payanda oldunuz,şimdide chp ve pkk ya...yazık...
İsim: başka bir milli görüşçü | Tarih: 08.09.2010 13:41:47
ey kendini beğenmiş, aklını beğenmiş ve kendini milli görüşçü diye takdim etmiş fakat, milli görüşçü olmayan ve fitne tohumları ekmek için adını milli görüşçü koyan kişi! sen üniversite mezunusun belki ama belli ki 'kemeselil himari yahmilü esfara' kitap yüklü eşşekler (cuma suresi) gibisin. kitap yüklenmiş ama anlayacak aklı yok... bir milli görüşçü lidere itaatin ne olduğunu bilir ve ona göre davranır. Erbakan hocam (öğle dğil ama) her ne kadar senin dediğin gibi kerhen de evet desede 'lidere itaat (Allah'a isyanı emretmediği müddetçe) farzdır' gereği evet vermeye mecbursun. ben milli görüşçüyüm diyen herkes bunu bilmelidir. yok benim liderim değil diyorsan boşuna bizi milli görüşçüyüm diye kandırmaya kalkma, çünkü senin gibilerini biz çok gördük. çürükler temizleniyor elhamdülillah...
İsim: bozkurt | Tarih: 07.09.2010 15:45:15
Ben evet diyorum Ramiz ongun büyügümüz evet dedigine göre bende bahceli chp isci partisi tkp pkk bdp dp ceteler gibi hayir diyemem bir ülkücü kominstlerle Allahsizlarla ayni safta olmaz
İsim: Alptekin | Tarih: 07.09.2010 13:53:20
YAHU ARKADAŞLAR BEN HAYIR OYU VERECEĞİM AMA BAKIYORUMDA BURDA BİR ÇOK YORUMDA VAY ERBAKAN BÖYLE DEDİ NEDEN HAYIR DİYORSUNUZ DEMİŞ! BEN SAADET PARTİLİ DEĞİLİM BURDA BİR TEK SİZ YOKSUNUZ. BEN MİLLİYETÇİ HAREKET PARTİLİ'YİM. SAADET HABERLERİNE YORUM YAZMIYORUZ DİYE BURDA TEK SİZ Mİ VAR ZANNETTİNİZ! BİZ DE BU SİTEYİ TAKİP EDİYORUZ

REFERANDUMDA HAYIR
İsim: Cavit | Tarih: 07.09.2010 13:51:08
s.a.
erbakan hoca evet diyorsa . evet verilmeli !
İsim: molla gürani | Tarih: 07.09.2010 13:51:08
beni eleştirenler.şimdi başbakanda c.başkanıda domuz gribi oldu.bende oldum.ama aşı vurulmadım.biraz meyve ve doktorun verdiği biri vitamin biri ağrı kesici olmak üzere 3 çeşit ilaç 3 gün istirahat.iyleştim.yani kılıçdar oğlu oğlunu sigortalı göstererek ne kadar çaldı 1 trilyonmu?geçin bu işleri.yunan telekomu 12.5 milyar$ediyorda bizim neden 6,5 ediyor.hemde yunanınkinden 14 kat daha büyük.bundan ne kadar komisyon alındı onuda unakıtan tayyip abdullaha sorun.
İsim: seda | Tarih: 07.09.2010 13:51:08
hayır diyenler chp,mhp ve hatta bdp ilemi ortak olacaksınız
BİDE MİLLİ GÖRÜŞÇÜYÜM DİYECEKSİNİZ.hocamız evet demekte fayda vardır derken.gülerim size.Askerin anayasssına hayır.insani anayasa EVET .VE DEVAMI GELİR İNŞ.BİZ 7 YILDIR milli görüşçü olarak ak partiye anayasayı değiştir diye baskı kurarken bide.80 YILINDAN BERİ NORMAL OLMAYAN ANAYASA İLE YÖNETİLİYORUZ. buna hayır deyinn .okumuyormusunuz düşünmüyormusunuz.
BİZDE ZAMANINDA TEZKERELER HAYIR DEDİK AMA BU O DEĞİL.
mİLLETİ KANDIRMA KARDEŞİM BİDE MİLLİ GÖRÜŞÜM DİYEDE HİÇ YAZMA.BİZ DOĞDUĞUMUZDAN BERİ BURADAYIZ.HOCAMIZLAYIZ. Allah dosdoğruyu göstersin.amin
İsim: servet | Tarih: 07.09.2010 13:51:08
valla ne söyleyim yazılanlar bir türlü sanki sansör kanalından gecerek sanki rütüğün onayını alarak bir türlü yazılanlar ekrana cıkmıyor.güya yorum alıyorlar pes doğrusu
İsim: servet | Tarih: 07.09.2010 13:51:24
bu gün yargıtay başkanı esdi gürledi neymiş yargı arka,ön,yan bahceleri değilmiş.hadi ordan moğoltayın torpillileri yeni değil seksen yıldır arka bahce olarak kullanıyorsunuz kendinizi akıllı milleti aptalmı sanıyorsunuzçaz kaldı bu millet gereğini yerine getirecek az kaldı biraz sabır.hukukun üstünlüğü olan bir ülkede bir parti beş sefer kapadtılırmı saadet partisinin parasına yerel mahkeme hukuksuz kara verir.her şey belgeleriyle ispat edildiği halde. aynı hukuk mahkemesi c.h.p.yolsuzluk yaptığı ispatlandığı halde soruşturma bile acılmaz.şu bir gercektirki seksen yıldır c.h.p.nin arka bahcesi olarak kullandınız yeter artıkegemenlerin hukuk değil hukukun üstünlüğü olacak.c.h.p.nin arka vagonlarıda cok ilginç.m.h.p. b.d.p. vay be demekki beş bin ülküçü boşa gitti.ha gayret . yarabbi demolasinin kılıcı ğibi duran her defasında her türlü işkenceyi görmüş olan kullarına biz kullarna inşaallah on iki eylülde çifte bayram yaşat senki allahım züntiğam olan en iyi intikam alan allahsın.zalimlerden ,bu milletin evlatlarını bir birine vurdurarak darbe zeminini hazırlayıp darbeden sonra bir ,sağdan bir.soldak astık diyen ve gururla anlatanlardan hakkımızı al allahım ancak sana güveniyor senden yardım diliyoruz .
İsim: ali coskuner | Tarih: 07.09.2010 02:27:49
gurbetci tuttum fikrani
İsim: ömer faruk | Tarih: 07.09.2010 02:27:49
hocam evet diyor,numan bey evet diyor benim milli görüşçü geçinen kardeşim hocadan fazla hocacı ya hayır diyecekmiş,bu ne cüret ya,hani sizin sadakatiniz,sadakat numan söz konusu olunca mı aklınıza geliyor
İsim: Abdussamet Binici | Tarih: 07.09.2010 02:27:49
Elbette evet
İsim: YASİN KOCUKLU | Tarih: 07.09.2010 02:27:49
BİR SİYONİST PROJE OLAN TAYYİP VE FETULLAH GÜLENİN EVET DEDİĞİ YERDE HAYIIIIIIIR.
İsim: mustafa | Tarih: 06.09.2010 18:22:33
gurbetçi, fıkran gerçeği anlatıyor,acı ama beğendim.
İsim: gurbetci | Tarih: 07.09.2010 13:50:00
Mevcut siyasi iktidarın tüm olanaklarını seferber ederek sonucun evet çıkması için elinden geleni yapıyor olması düşündürücü. Paket usulsüz tutuklamalarda vatandaşa mahkeme yolunu kapatıp, savcılara özgürlük getiyor. Üstünlerin hukuku yerine hukukun üstünlüğü gelecekse, hukuktan üstünler (milletvekilleri) kendi dokunulmazlıklarını kaldırsınlar bende evet derim.

Ancak paket bu hali ile yargıyı ele geçirip, yapanın yanına kar kalması için yapılmış ve yanına da göstermelik bi kaç düzenleme eklenerek önümüze gelmiş yersen paketi gibi duruyor. TC Anayasası değişecekse %80-90 halkın desteği ile değişmelidir. Bu paket halkı kutuplaştırıp, bölmekten başka bir işe yaramayacak. Bu sebeple pakete bu hali ile hayır

Yorum: Hayır diyen için mesele yok! “Evet” diyene de zaten halı sererler...”

İsim: FATİH BULUT | Tarih: 06.09.2010 14:16:23
LİDER O NE DERSE O.BAŞKACA YORUMA MAHAL YOK.EVET DİYECEĞİZ İNŞALLAH.
İsim: Milliyetçi Atilla | Tarih: 06.09.2010 02:40:43
Hayır'da HAYIR vardır! Milliyetçi kardeşlerimizin doğruyu yapacağına inanıyorum
İsim: şevket | Tarih: 06.09.2010 02:39:15
26 Maddelik yasa paketinde sinsi planlar sezinliyorum.
İsim: milli görüşcü | Tarih: 06.09.2010 02:39:15
arkadaşlar kafam karma karışık ben hayır demiyi düşünüyordum ama liderimiz evet demelde fayda var dedi onon için mecburen evet diyeceyim rabbim sonumuzu hayra çıkarsın
İsim: osman | Tarih: 06.09.2010 02:39:15
bu masil is ya..hoca evet diyo ama millen yarisina yakini hayir demis sitede..lidere itaat bole oluyo galiba...
İsim: İBRAHİM BEKTAŞ | Tarih: 06.09.2010 02:39:15
Birtek Milli Görüşçünün bile bu referandumda HAYIR oyu verebileceğini sanmıyorum. Partileri Anayasa Mahkemesince kapatılmış, kızları, kardeşleri üniversite kapısından geri çevrilmiş bir tek Milli Görüşçü bu referandumda HAYIR oyu vermez. 7000 Hayır oyu Milli Görüşçülere ait olamaz. Lideri EVET diyen bir hareket HAYIR oyu vereceim beyanatında bulunamaz. Kardeşi kardeşe düşürmek isteyenlere karşı uyanık olalım.
İsim: Devrim | Tarih: 05.09.2010 18:04:10
Bu anayasanın 12 eylülün hesabını soracağına inanmadığım ve toplu sözleşme maddelerini yanlış bulduğum için HAYIR diyeceğim.
İsim: mehmet | Tarih: 05.09.2010 17:53:34
evet
İsim: Ubeydullah KUL | Tarih: 05.09.2010 17:53:34
EVE ET VEREMEYENLERE EVET YOK.

BİR PARAGRAFLA BAŞÖRTÜLÜLERİN MAĞDURİYETİNİ GİDEREMEYEN BECERİKSİZLERE EVET YOK.

MİLLETVEKİLİ DOKUNULMAZLIĞINI KALDIRMAYIP, MİLLET ASİLLERİNDEN ÜSTÜN ÖLDUĞUNU ZANNEDENLERE EVET YOK.

SEÇİM KANUNU VE BARAJ SİSTEMİNİ DEĞİŞTİRMEYİP, MATEMATİKSEL MANTIKSIZLIK FIŞKIRAN BU SEÇİM SİSTEMİNİ İSTİKRAR ADINA İSTİKRARLI BİR ÇÖKÜŞÜ SAVUNANLARA EVET YOK. D e s t e k y o k.

8 yıldır imkan elinde olduğu halde değişiklikleri savsaklayıp, kendi siyasi gelecekleri tehlikeye girince basit bir kaç hususu abartarak ANAYASA DEĞİŞİKLİĞİNE GİDİYORUZ, 12 EYLÜLÜN HESABI VS.vs.vs.... diyerek Pirim yapmaya çalışan zavallılara destek yok.

Kendilerine gelsinler, Bu millet yararına çalışsınlar, bu milletin özüne, aslına, tarihine, inancına hizmet etsinler biz de destekleyelim.


Ancak; bu yazdıklarım uyarıdır. Erbakan hocam EVET dedikten sonra bana da bu hislerimi bastırarak EVET demek düşer. Farkındayım.
Çook büyük eksikler var diye, Küçük faydaları da tepmemek gerekir.

İsim: mevlüt yeşil | Tarih: 05.09.2010 17:53:34
insan olan insan oğlu bu referenduma evet demeli
İsim: halil müftüoğlu | Tarih: 04.09.2010 12:58:22
Herkes vatandaşlık görevini yapmalı ve sandığa gitmelidir..
İsim: öner kiş | Tarih: 04.09.2010 12:58:22
REFARANDUM GÜNÜ YAKLAŞTIKÇA SAFLAR DAHADA BELİRGİNLEŞİYOR.HAYIRCILAR BİRAZ PANİĞE KAPILMIŞLAR GİBİ.ZATEN NİYE HAYIR VERDİKLERİNİ BİR TÜRLÜ HALKA ANLATAMIYANLAR DEĞİŞİK YÖNTEMLERE BAŞVURUYOR.BUGÜNE KADAR YAPILAN GEREK KONUŞMALARDA,GEREK YAZILARDA ANAYASA REFARANDUMU İÇİN HAYIR İSTEYENLER ANAYASADAN HİÇ BAHSETMİYORLAR.AKP NİN YAPTIĞI YALNIŞLARI SÖYLEYEREK HAYIR İSTİYORLAR.YA KARDEŞİM NE İÇİN,HANGİ MADDEYİ,HANGİ GEREKÇELERLE YALNIŞ BULDUĞUNU ANLAT İNANDIR Kİ HAYIR OYU İSTE.ŞUNU İDDİA EDİYORUMKİ BENİM KADAR AKP Yİ ELEŞTİREN AZDIR.AMA BEN EVET DİYECEĞİMİ MADDE MADDE GEREKÇELERLE AÇIKLADIM.SAPLA SAMANI BİRBİRİNE KARIŞTIRMADIM.EN AZINDAN BU ANAYASA İLE 28 ŞUBAT MEŞRULAŞTIRILDI,REFAH-YOL İKTİDARI ALAŞAĞI EDİLDİ.BUNLAR SADECE MİLLİ GÖRÜŞ İKTİDARINI ENGELLEMEK AMACINI TAŞIYORDU.SADECE BU BİLE MİLLİ GÖRÜŞCÜLER İÇİN EVET SEBEBİ.BEN İSE 40 YLLIK SİYASİ HAREKETİNİN 25 YILINI MALESEF SOL SOSYALİST ÇİZGİDE GEÇİREN VE 12 EYLÜLÜN MAĞDURU ,O DÖNEMLERİ YAŞAMIŞ BİRİ OLARAKTANDA VİCDANİ OLARAK EVET DEMEM GEREKTİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM.SON 15 YILINDADA MİLLİ GÖRÜŞCÜ OLMAYA ÇALIŞAN BİR ARKADAŞINIZ OLARAKTA EVET DEMENİN DOĞRU OLACAĞI KANAATİNDEYİM.ERBAKAN HOCAMADA İTAATİM KARARIMIN DOĞRU OLDUĞUNU SÖYLÜYOR.ŞUNU BELİRTMEDEN GEÇEMİYECEĞİM;ASLA VE ASLA ERBAKAN HOCAM SUNUN BUNUN BASKISI ALTINDA EVET DEMEYE MECBUR BIRAKILMADI.BINU SÖYLEMEK ERBAKAN HOCAMIZA ATILAN EN İĞRENÇ İFTİRADIR.HOCAMIZ HAYATININ HİÇ BİR DÖNEMİDE BASKILARA BOYUN EĞMEDİ.EĞER EĞSEYDİ HOCAMIZI TÜRKİYE CUMHURBAŞKANLARI LİSTESİNDE GÖRÜRDÜK.Kİ O MUHTEŞEM LİDER İNANÇLARINDAN ASALA TAVİZ VERMEDİĞİ İÇİN,KİMSENİN BASKISINA BOYUN EĞMEDİĞİ İÇİN YASAKLI,UYDURMA BİR DAVA İLE MAHKUM.BUĞÜN BEYAZ TV DE DİNAMİT ADLI PROĞRAMDA AKP Lİ OLARAK BİLİNEN TARAF GAZTESİ YAZARI RASİM OZAN KÜTAHYALI BU SÖYLEMLERE PARELEL BİR ŞEY SÖYLEDİ,DEDİKİ 'ERBAKAN HOCA BAŞBAKAN İKEN BASKILARA BOYUN EĞDİ AMA ERDOĞAN YİĞİT BİR İNSAN BASKILARA BOYUN EĞMİYOR'HADİ BUNLAR DİYEBİLİR NORMAL KARŞILARIM.AMA BİR MİLLİ GÖRÜŞCÜ BUNU NASIL DİYEBİLİR,ANLAMIYORUM BİR TÜRLÜ.AYNI PROĞRAMDA AKP KARŞITI CAN ATAKLI İSE GENE AYNI NOKTATAN HAREKETLE SAADET NASIL EVET VERİR DEDİ.HANİ BİR SÖZ VARDIR KILAVUZU KARGA OLANIN BURNU PİSLİKTEN KURTULMAZMIŞ.KILAVUZU NİHAT GENÇ,AYDINLIK,OLANLAR BUNLARIN SÖYLEMLERİNİ İLİM ZANNEDİP ALANLAR GELECEĞİ YER HOCAMIZI BASKILARA BOYUN EĞEN BİRİSİ GÖSTERİP ONA İTAAT ETMEMEKTİR.YILLARINI ANTİ EMPERYALİST ANTİ FAŞİST,ANTİ SİYONİST MÜCADELEYE VERMİŞ BİR KİŞİ OLARAK ASLA NİHAT GENÇLE,PERİNÇEKLE,CHP LE ONLARIN BENZERLERİ İLE AYNI SAFTA OLMADIM.BUNA 25 YILLIK SOL SİYASİ DÖNEMİMDE DAHİL.BUGÜN HOCAMIN KERHEN EVET DESE BİLE ÇIKAR BUNU KORKMADAN AÇIKLAR.MİLLİ GÖRÜŞCÜ ARKADAŞLAR LÜTFEN BU GİBİ SÖYLEMLERE ALDIRIŞ ETMEYİN.EVET VEYA HAYIR DİYECEK ARKADAŞLAR AÇIN ANAYASA DEĞİŞİKLİKLERİNİ OKUYUN VE KARAR VERİN.ŞU DOLDURUŞA GELMEYİN;AKP ZAMANINDA ŞU ŞU YALNIŞLARI YAPTI O HALDE BUNUDA YALNIŞ YAPIYORDUR O HALDE HAYIR MANTIĞI İLE SAPLA SAMANI KARIŞTIRMIYALIM.BİR ÖRNEK BU MANTIK BİZİ NEREYE GÖTÜRÜR;FETTULLAH CILARA KARŞIYIM,ONLAR ALLAH BİR DİYORLAR BEN İKİMİ DİYEYİM HAŞA.İŞTE BU MANTIK BÖYLE BİR MANTIK.O ZAMAN NE DİYECEĞİZ:AKP YE HAYIR,FETTULLAH YA HAYIR,ERGENEKONA HAYIR MİLLİ GÖRÜŞE EVET,HOCAMIZIN KARARINA EVET,REFARANDUMDA EVET.ŞİARIMIZ BU.BU YORUM SAYFASINA HİÇ OLMAZSA SADECE EVET YAZARAK HOCAMIZA DESTEK OLALIM.EVET YADA HAYIR DİYECEK TÜM ARKADAŞLARIN KARARINA SAYGILIYIM HEPSİ KARDEŞİMDİR.YETERKİ İYİ NİYET OLSUN,KUBBETUSSAHRA ARKADAŞIMIN DEDİĞİ GİBİ MÜNAFIKLIK KOKMASIN.
İsim: alkan | Tarih: 04.09.2010 12:58:22
molla gürani.. sen ayaktamı uyuyorsun domuz gribinden ölen insanları görmediysen bu ülkede değilde nerde yaşıyosun.. braz haber dinle.. insanların hastalanmamasını sağlamak için aşı almak acizlikse sskyı bilerek ve isteyerek batırıp kulanmak ta bir şerefsizliktir. cocukları 17 yasında iken hem lisede ankarada hemde istanbulda holdingde çalışıyordu. suandada torunları daha yurumesini bilmeden çalışmaya başladılar. ne hikaye yazıyosun sen.
İsim: kemal sarıoğlu | Tarih: 04.09.2010 12:58:22
sayın molla gürani geçen geçtide abedeliler bu gün ankarada ne arıyorlar dersiniz türkiyeden nasıl geçecekler silahlımı külahlımı geçecekler türkiye yol geçen hanımı
İsim: hayal_perest | Tarih: 04.09.2010 12:58:22
yorumları okudum bakıyorumsa evetçiler sadece din üzerinden evet demek istiyor evet dersen cennete gitmiceksin hayır dersende cehenneme gitmiceksiniz lütfen yorum yaparken bilinçli yapın oy kullanıtken bilinçsiz kullanıyosunuz onu biliyoruz şu boyle dedi o boyle dedi yok arkadaşalar herşeye dini karıştırmaya başladınız özgür düşünün siz şahızsınız sizi siz yonlendirir başkalarınının sizi yonlendirmesini bırakınn
İsim: öner kiş | Tarih: 04.09.2010 12:58:53
MUHTEREM LİDERİMİZ ERBAKAN HİÇ BİR ŞEKİLDE HİÇ KİMSENİN BASKISI ALTINA GİRMEMİŞTİR.BAŞBAKANLIĞI VERMİŞTİR AMA KİMSENİN TAHAKKÜMÜ ALTINA GİRMEMİŞTİR.KALDIKİ BİR REFARANDUMA EVET,HAYIR İÇİN AKP,BOP CU MEDYANIN BASKISINA BOYUN EGECEK KADAR ZAYIF MI SANDIN BEMİM LİDERİMİ.ASLINDA ERBAKAN HOCAMIZA BÖYLE BİR SUÇLAMA OLMASAYDI BU YAZIYI YAZMAYACAKTIM.AMA YAZMIŞKEN SÖYLİYEYİM BEN NE FETTUHLAHCİ,NE AKP Cİ YİM.BU SAYFALARDA BİRKAÇ KERE YAZDIM.BEN 40 SENELİK SİYASİ HAYATIMIN 25 SENESİ SOL SOSYALİST ÇİZGİDE GEÇTİ.ÇOK ŞÜKÜR 15 YILDIR MİLLİ GÖRÜŞCÜ OLMAYA ÇALIŞIYORUM.AMA RUMUZLA DEĞİL GERÇEK.OLABİLİRSEM NE MUTLU BANA.BUNU İFTİRA ATIP GÜNAHA GİRMEYİN DİYE BELİRTTİM.NİHAT GENÇ LE AYNI SAFLARDAYDIK BİR ZAMANLAR. ONUN AVUKATLIĞINI YAPMANA GEREK YOK.İLİM ÇİN DEDE OLSA GİDİP ALACAKSIN TABİKİ AMA ONLARIN DİNİNİ KABUL ETMEYECEK,ONLARIN AĞZI İLE KONUŞMAYACAKSIN.HA SANA GELİNCE MİLLİ GÖRÜŞCÜ DEĞİLSİN DEDİM GENE DİYORUM.AMA HAKARET ETMİYORUM ASLA.OLMAYABİLİRSİN.AMA GERÇEK BİR MİLLİ GÖRÜŞCÜ LİDERİNE İTAAT EDER.KENDİNİ HAKLI ÇIKARTMAK İÇİN HOCAMIZI SUNUN BUNUN BASKISI ALTINDA DİYEREK KÜÇÜLTÜP KORKAKLIKLA SUÇLAYAMAZ.EĞER ŞUÇLARSA AŞADAKİ BİR ÇOK YORUMCU GİBİ BENDE TEPKİ VERİRİM.BUNDAN SONRA BÖYLE UCUZ POLEMİKLERE GİRMEYECEK,CEVAP VERMEYECEĞİM.HAKKINIZI HELAL EDİN.
İsim: a bektas | Tarih: 04.09.2010 12:58:53
evet verenlere mıllı gorussu olupda nasıl vereceksınız dıye soruyorum
bu emıne nın kocası hanımı daha ustun gordugm ıcın adını kullanmıyorum 13 eylulde sıyasetı ne olacak soruyorum sıze son gunlerde p k k lıların demeclerını okuyor dınlıyormusunuz bunun tek sorumlusu bu kısı degılmıdır bu kısının taraf olmakmı hayır kesınlıkle hayır bu vatanın bıze atalarımız tek parca bıraktı tek parca kalması ıcın hayır tesekkurler
İsim: molla gürani | Tarih: 02.09.2010 00:57:47
arkadaşlar az önce bir arkadaşımız tezkereden bahsetmişti.bende ufak bir ekleme yapmak istiyorum.özellikle akp li kardeşlerimize sesleniyorum.1 mart tezkeresini chp mi meclise getirmişte akp hayır demiş gibi tayyip ... tezkere fatihi olarak görüyorsunuz.tezkere konusunda kiminle hasbihal olsak hemen tayyip olmasaydı tezkere geçecekti demeye başlıyor.bence siz akp yandaşları sadece tayyip ağanın boyuna endamına oy veriyorsunuz.ha ssk yı dolandırmakla suçladığınız kılıçdaroğluna mukabil domuz gribi yalanıyla devleti 4 milyar$ zarara uğratan sağlık bakanı akdağ hangi partide sizce.siz kesin onuda rahmetli ecevite yontarsınız.çünkü akp kesinlikle yanlış yapmaz ne yaparsa en doğrusunu yapar.ama bence akp bu ülkenin başına gelmiş en büyük musibetlerden biridir.
İsim: alptigin sungur | Tarih: 02.09.2010 00:57:47
Mhp yi anlamakta zorluk cekiyorum.Ulkuculuk bu degil.Basbugumuz bile darbe anayasasinin degismesini istiyordu.Bu yuzden cok ulkudasimiz EVET'i tercih edecekler
İsim: kubbetussahra | Tarih: 02.09.2010 00:57:47
Milli gorus ismiyle yazan sahis,sen asla milli goruscu olamazsin.Kuzu postuna burunmus kurt gibisin.Munafiklik kokuyor yazilarinda.
İsim: eda | Tarih: 01.09.2010 00:25:36
ben chp'liyim ancak anayasa paketinde kötü olan birşeye rastlamadım.evet demenin de akp'ye verilmiş bir oy olmadığını biliyorum.geleceğimiz için kim iyi şeyler yapıyorsa ona EVET........
İsim: HÜCURAT | Tarih: 01.09.2010 00:25:36
'Milli Görüşçü' mahlasıyla yazan arkadaşın ben şahsen hem Hocamıza 'Sn. Erbakan' diye dengiymiş gibi hitab etmesinden hemde ergenekoncu jargonu kullanmasından dolayı tek laf edeceğim:
_Aslanım sen 'milli görüşçü' filan değil, sen bir yılansın.
İsim: muallim | Tarih: 01.09.2010 00:25:36
sonuna kadar EVET
İsim: emin ka | Tarih: 01.09.2010 00:25:43
mill, görüşçüye saygılar ve selam inşallah hayırla devam
İsim: Milli Goruscu | Tarih: 29.08.2010 03:48:59
1 MART 2003'teki HAYIR nasil HAYIR'li idiyse 12 EYLÜL 2010'daki HAYIR'da HAYIR'lidir!!!

RTE ve Cankaya'daki Apo'nun kabulü icin cok ugrastiklari '1 Mart 2003 Tezkeresi' Meclisden gecseydi neler olacakti o zaman:
- Türkiye'nin Dogu ve Güneydogusu ABD conileriyle isgal edilecekti
- Kürtcülük ve Bölücülük oraya yerlesen ABD askerlerinin icindeki Siyonist ve Ermeni ajanlarinin provakasyonu ile zirveye cikacakti
- Kan gövdeyi götürecekti
- TSK Irak'a girip Yankee'lerin ön Süvarisi olacakti, Almanlarin deyimi ile 'Kanonen-Futter', yani Top Yemi olacakti
- Memlekete gelen yüzlerce ölü Türk askerinin tabutlari Milletimizde infiale ve AKP'ye tepki firtinasina yol acacakti
- 1,5 Milyon sehit Müslümanin ve Onbinlerce irzina gecilmis Kadin ve kizlarin vebali/kanlari yakaniza ve alniniza yapisip kalacakti
- RTE ve Cankaya'daki Apo'nun müslüman ve Arab aleminde karizmasi yerle bir olacakti
- Tayyip Erdogan o zaman degil Suudlarin 'Kral Faysal' ödülüne layik olmak, isgalci ve isbirlikci olarak lanetlenecekti
- CHP ve 99 AKP'li vekilin 'HAYIR' sayesinde 1 Mart 2003 Tezkeresi RED edildi. Bu serefli ve basiretli Vekillerin sayesinde 'Ata' ucagina atlayip Islam aleminde seyahat yapiyor, 'Hava' atiyor ve 'Caka' satiyorlar. Bunlara bugüne kadar hic tesekkür ettimi? 'Devlet Övünc Madalyasi' taktim ettimi? Atalarimiz 'Yigitin Malini Ye, Amma Velakin Hakkini Ver!' demisler. Erdoğan, Gül ve Bakanların baskısına rağmen 1 Mart tezkeresi kılpayı (3 oyla) Red edildi. 22 Temmuz 2007 Genel secimlerinde 'Hayirci' vekilleri RTE, ABD'den gelen direktiflerle tasfiye etti, aday yapmadi.

'ÖNER KİŞ' rumuzlu kardes:
Sen hakiki Milli Görüs'cümüsün? Takiyye yapma, sen olsan olsan Kripto Fitnetullah'cilardansin, fanatik AKP'lilerden veyahut BDP'lilerden..
Nihat Genc'e antipatin varsa bu senin hastaligin. Adam antiemperyalist Türkiye'nin/Anadolu'nun AKP döneminde kaybolmaya yüz tutmus degerlerini maneviyatini savunuyor. Senin Yaran varda Gocunuyormusun? 'DOGRU KONUSAN'i dokuz köyden kovmuslar!' Su hadisi kendine rehber edin: 'Ilim Cin'dede olsa gidin ögrenin!' Dogruyu Cumhuriyet Gazetesi, Aydinlik Dergisi'de söylese takdir etmek lazim.
Dogruyu CHP, Isci Partisi, Bagimsiz Türkiye Partisi, hatta BDP'de söylese ve savunsa takdir etmek lazim.
Aynen Baykal'in, Dogu Perincek'in, Haydar Bas'in 1 Mart 2003 tezkeresine karsi yaptiklari mücadele gibi.
Bugün apacik, ayan beyan ortada degilmi Tezkerenin Reddinin HAYIRLI oldugu???
Az kalsin RTE ve Saz arkadaslari Türkiye'yi sonu parcalanmaya giden maceraya ve ucuruma sürüklüyorlardi!

'BEN' rumuzlu kardes:
Milli Görüs lideri sayin Prof. Dr. Necmeddin Erbakan 'KERHEN' Evet dedi. Hocamiz feci sekilde AKP ve BOP'cu medyanin ve sahte islamci yazarlarin baskisi altinda.
22 Temmuz 2007 Genel secimlerinde 'cok demokrat' AKP Yüksek Secim Kurulunu devreye sokarak mücahit Erbakan Hocamizin Konya'daki bagimsiz adayligini iptal ettirdi. Bundan birkac hafta önce Uydurma 'RP'ye 1 Trilyon Hazine Yardimini' zimmetine gecirdi iddiasindan Hocamizin mal varligina haciz konacakti. Son anda kosullu bir anlasmaya varildi: Hocamiz yilda 2.400.000,00 (ikimilyon dörtyüzbin) TL Hazineye geri ödeyecek, bunun karsiliginda AKP Anayasasina 'kerhen' de olsa destek verecek.
RTE cok demokratsa bugüne kadar niye sayin Erbakan Hocamizin YASAKLARINI Af ettirmedi ve Medeni Haklarini iade ettirmedi, anayasayi degistirecek kadar Meclisde cogunlugu oldugu halde??? RTE cok demokratsa niye secim barajini %5'e indirmiyor?? AKP'ye dalkavukluk etmeyen TV ve Yazarlara baski, isinden kovdurmak, programlari yayindan kaldirtmak acaba demokratligin geregimi, yoksa Fasizan bir uslüpmu??!!

Lütfen benim imanimi ve zekami ölcmeye kalkismayin! Allah'a sükür dindarim ve üniversite mezunuyum. Basiretliyim, olan bitenleri (insaallah) iyi takip ve analiz edebiliyorum (maasaallah) . Bu yazdiklarim bazilarini gafletten uykusundan uyandirmak icindir. 'Basimizda Dindar Bir Hükümet Var!' Rehavetini ve Nankörlügünü birakin! Bizim icin Kemigi olmayan Dilin Ne söyledigi degil icraat önemlidir. Yani 'Söylemi ile Eylemi Bir / Sözüde Özüde Bir' önemlidir!!!
Madalyon cift tarafli, sadece tek tarafina bakmayin, birde öbür yüzüne bakin. Hep ayni kaynaklari okumayin. Ben hepsini okuyorum.
Secim zamanlarinda Saadet Partisi'ne, Liderine ve 'Savunan Adam', Asrin Mücahidi ERBAKAN Hocamiza TV'lerinde ve Gazetelerinde Yer vermeyen, köselerinde adini anmayan sahte islamci, BOP'cu Yazarlar ve Medya sahiplerinin (mesela: Samancilar Grubu, Safakcilar Grubu, Yediciler Grubu, Düncüler Grubu) yayinlarina itibar etmeyiniz, boykot ediniz. Bu Güruh Milli Görüs hakkinda menfi bir olay cereyan edince 'MAL BULMUS MAGRIBI' gibi, Baliklama Milli Görüs'ün üzerine atlayiveriyor ve 'KARA' propagandasini var gücüyle sürdürüyor (örnek: Istanbul'da ve Bursa'da SP'nin iftarinda cikan hadiseler). Bu akli evvel sarlatanlar, Sayin Erbakan Hocamiza nasil olupta bu olaylari üzerine yikiyorlar ve 80 yasina gelmis bir Dava Adamina akil vermeye kalkisiyorlar!!?? Pes Dogrusu! Bu cirkefliklerini 8 senedir takip etmekteyim. Önce Akil Verilecek kisi ariyorsaniz yakininiza bakiniz: Fitnetullah, RTE ve Saz arkadaslarinin gayri islami icraatlarini elestirin ve kendilerini SIRAT-I MUSTAKIYM'a davet edin.
Kuran kurslarini kapatir yikarsiniz, Ermeni ve diger kiliseleri trilyonlarca Liraya tamir ettirirsiniz:
15.08.2010 Pazar Trabzonda Sümela Manastiri ibadete acildi. Rusya, Gürcistan ve Yunanistan’dan ücbin ziyaretci geldi. Patrik Bartholomeos ayini yönetti. Yunan Devlet Televizyonu ayini canli olarak verdi. Neden 15 Agustos? Cünki Fatih Sultan Mehmed Han Trabzon’u 15 Agustos 1461’de Feth etmisti. Ondan ancak böyle intikam alinir!? Simdi mezarda kemikleri sizliyor!
9 Eylül 2010’da Akdamar Kilisesinin görkemli bir sekilde acilisi yapilacakti.
12 Eylül 2010 Referandumuna menfi tesiri olur düsüncesiyle AKP bir hafta ileriye, yani 19 Eylül’e erteledi acilis tarihini.
Bu icraatlar 'EMRİ BİL MARUF NEHYİ ANİL MÜNKER'e aykiri degilmi??? BATIL'a hizmetin HARAM oldugunu bilmezmisiniz???
Yaziklar Olsun AKP’ye! Yaziklar Olsun RTE’ye! ALLAH kahr etsin sizi bu teslimiyetci politikaniz yüzünden!

SEVR'in devami BOP'u uygulamak icin, karsi cikanlarin tasfiyesi gerekiyor. Ilk önce Merhum MUHSiN YAZICIOGLU bertaraf edildi, Helikopter kazaziyla. Yerine EVET'ci YALCIN TOPCU getirildi. Muhsin Yazicioglu kesinlikle AKP'nin bu Anayasasina destek vermezdi!
Sonra tecrübeli siyasi kurt DENiZ BAYKAL haledildi. Yerine tecrübesiz ve acemi KEMAL KILICDAROGLU getirildi.
En son kongrede antiemperyalist Sayin ERBAKAN'in izlerini topyekün silmeye kalkistilar SP'den. Yerine AKP ve politikalarina muhalefet etmeyen 'göz kirpan/gülücük dagitan' EVET'ci NuKu yerlesti.
Sirada galiba Devlet Bahceli ve Haydar Bas var.

Sevgili Din Kardeslerim daha cok bildigimiz var ama gücümüz buraya kadar yetiyor.
Hepinizi HAYIR islerinde yarisa davet ediyorum! Allah bu dünyada'da ahirette'de bu cabanizin HAYR'ini mükafatlandiracaktir.
Sakin Evet'ci Medyanin ve AKP'nin propagandalari sizi narkozlamasin, bu HAPI yutmayin ve HAYIR'dan sasmayin...Vesselam!!!

Sayin Editöre ve arkadaslarina bu firsati bizlere sundugu icin cani gönülden tesekkür ederim, Allah kendilerinden daima razi olsun!

ALLAH KALP GÖZÜNÜZÜ DAIMA ACIK TUTSUN!!

AMIN

İsim: ALDEMİR | Tarih: 28.08.2010 10:33:56
..BU REFERANDUMUN 12 EYLÜLLE BENCE HİÇ BİR ALAKASI YOK.. ÜLKESİNİ VATANINI SEVEN HAYIRDER BEN HAYIR DIYORUM..
İsim: davut | Tarih: 28.08.2010 10:33:56
AKP ye oy vermedim ama anayasa değişikliğine oy verecem.neden diye sorulacak tabiki.bizi geri bırakan kafalar.türkiyede terörü körükleyen kafalar.kendi çıkarları için anasını bile satan kafalar.hiç acımadan çocuklarının geleceğini yok eden kafaların kopması için EVET EVET EVET DİYECEĞİM.İÇERİĞİNİ BİLE BİLMİYORUM ama inanıyorum ki çok daha iyi olacak.saygılarımla
İsim: KEMAL | Tarih: 28.08.2010 10:33:56
Gerçek Milli Görüşçüler HAYIRseverdir.Bir sosyal demokrat olarak onları yanımızda görmek bizi onurlandırıyor.
İsim: Ahmet B. | Tarih: 27.08.2010 10:13:04
Vay canına...

6 bin küsür kişi hayır oyu vereceğini beyan etti...

Beyler hani nerede kaldı Hocamıza ahdimiz, o evet isterken 'o ne diyorsa o' deyipte hayır oyu vermek nereye sığar!!!
İsim: saadetci | Tarih: 27.08.2010 10:13:04
arkadaşlar aklınızı başınıza alın kimler referandumda hayır diyor chp mhp bdp pkk yarsav kominst partisi işçi partisi çeteler bunlara dikat edin aklınızı başınıza alın oyuna gelmeyin halk için milet için vatan için geleceğimiz için demokrasi için EVET EVET aksisi olursa yarın mahşer gününde bu mazlum miletin eli yakanızda olur sonuna kadar EVET EVET EVET
İsim: taha er | Tarih: 27.08.2010 10:13:04
İllaki evet
İsim: alibalbay | Tarih: 25.08.2010 17:50:10
sadetlideri erbakanhocam ve kurtulmuş emriyle evet evet

İsim: ali | Tarih: 25.08.2010 17:50:10
HAYIR HAYIR HAYIR
İsim: yusuf kenan | Tarih: 24.08.2010 15:37:56
söylemleri milli görüş eylemleri abd, israil olan akp hükümetinin evet hayır oylamasına Erbakan hocamın emri gereği EVET diyiyorum.
İsim: bayram akgun | Tarih: 24.08.2010 15:37:56
evet demwk icin cok sebep var
İsim: emin | Tarih: 24.08.2010 15:37:56
HAYIR HAYIR HAYIR
İsim: mustafa dirik | Tarih: 24.08.2010 15:37:56
EVET demek istemiyorum ben, çünkü öyle bir duruma getirdiler ki evet dersen AKP ye Hayır dersen CHP ye oy vermiş olacaksın, öyle ise hayır da diyemem, ama oyum geçersiz kılınabilir :)
İsim: Ademoğlu | Tarih: 24.08.2010 15:37:56
Aslında heyır demeyi düşünüyordum ama Erbakan Hocamın evet demesi benim için önemli.Ancak evet demeye de bir türlü elim varmıyor. Bu durumda hayır da demiyeceğim ve oy kullanmamaya karar verdim.
İsim: ali | Tarih: 24.08.2010 15:38:13
hayır oranlarına bakıyorumda şaşmamak elde değil.Sırf ak partiye inat olsun diye her halde Allah size akıl fikir versin
İsim: galip bahadiroglu | Tarih: 24.08.2010 15:38:13
yeter!.. bu Irkci, askeri anayasadan kurtulmak lazim.
İsim: kul | Tarih: 22.08.2010 04:25:43
çok sıkıldım allahım içimizdeki ıkarcıları ya al yada takvalarını artır. akp(amerikan ve kalkınma partisini) hiç sevmem tamamen bölücülerdir ama haca evet dedi...

İsim: SelimEmre | Tarih: 18.08.2010 14:09:47
Bismillahirrahmanirrahim.
12 Eylülde EVET 13 Eylülde HAYIR dedi.Bunun anlamı nedir ? bunun anlamı evet anayasa değişsin ama yetersiz demektir.12 eylül de evet diyeceğiz ama 13 eylülde yetersiz oldugunu bildigimiz için yeterli olana kadar hayır diyeceğiz.
uzatmaya gerek yok akp hükümeti şöyle yaptı akp hükümeti böyle yaptı.hepsi doğru fakat burda lidere itaat önemli.onlar bi istişare yapmışlarki evet diyeceğiz demiştir.bunun farkında olmamız lazım.erbakan hoca açık ve net sinyal verdi.Evet diyeceğim diye.neden solcuların ve ülkücülerin yanında yer alıyorsunuz da hayır diyorsunuz.biz akp nin yanında yer almıyoruz amaa bu anayasa önceki anayasadan biraz daha iyi.veyahut pansuman anayasa geçici yani etkisi az anayasa.sonuçta etkisi olmasa bile lidere itaat.
selam ve dua ile..
İsim: mehmet yılmaz | Tarih: 17.08.2010 12:17:18
Erbakan Hocamızın evet demekte yarar var dediğini kulaklarımızla duyduk. Hocamızın sözünün üstüne söz söyleyen arkadaşları uyarıyorum..Hoca, sevri de siyonizmi de akp yi de bunların amaçlarını da bizden cok iyi biliyor merak etmeyin...
İsim: H.SARPKAYA | Tarih: 17.08.2010 12:17:18
GELECEGIMIZ EVET
İsim: ali | Tarih: 16.08.2010 19:34:18
17 defa değişen 80 anayasasını ilk kez değişiyormuş gibi gösteren akp ye kocaman bi HAYIRRRRRRRR
İsim: ali | Tarih: 16.08.2010 19:34:18
hayırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
İsim: salih | Tarih: 16.08.2010 17:47:47
hep asker mi bize anaysa dayatacak.koyun muyuz.eksik.hatalı yanlış bile olsa bırakın üç beş maddeyi sivilce düzenleyelim ya hu.sonra daha iyisini de yine yapalım.
İsim: yavuz | Tarih: 16.08.2010 15:56:18
HANİ HOCAYA SADAKAT ŞEREFTİ.O ZAMAN HACA EVET DEDİ NİYE İTİAT EDİP EVET DEMEYİP HALA HAYIR DİYENLER VAR.DEMEKKİ BAZILARI İŞİNE GELDİĞİ ZAMAN SADAKAT GELMEDİĞİ ZAMAN MADAKAT
İsim: ben | Tarih: 16.08.2010 15:56:18
Milli Goruscu rumuzuyla yazan arkadaşım sen nasıl milli görüşcüsün hayır diyorsun milli görüş lideri sn.necmettin erbakan hoca evet derken sen nasıl hayır diyorsun sana o rumuz yakışmıyor başka rumuzla lütfen yorumunu yaz.
İsim: Abdullah Özdemir | Tarih: 16.08.2010 11:53:37
Baktımda hayır diyen arkadaşlar sadece duygularına göre hareket edicekler galiba bu referandum bir başlangıçtır değişimin başlangıcı akıllı hareket edin lütfen biz doğruya doğru yanlışa yanlış deriz bu anayasa değişikliği doğru bir karar o yüzden evet.
İsim: orhan kılıçdere | Tarih: 16.08.2010 11:53:37
bende bilmiyorumki kimler kimler yargılayacak 568 yolsuzlık dosysı var bunlarda yargılanmalı millet vekili dokunulmazlığı kalkmalı sade vatandaş ğibi yargılanmalılar.
İsim: sinan | Tarih: 14.08.2010 12:52:16
ya anlamıyorum aklı olan vicdanı olan herkes bu referanduma EVET demeli kişisel çıkarlar için hayır diyenlere aklım almıyor ve doğuda göreceksiniz darbecilere statikuculara inat sandıklarda 'EVET' patlıyacak ALLAH ın izniyle hayır diyenlere ise vicdanlarına havale ediyorum yarın ALLAH katında da sorumlu olacaklardır EVET EVET EVET EVET EVET EVET
İsim: ali aktaş | Tarih: 14.08.2010 12:52:16
yeterli bulmamama rağmen evet
İsim: mustafa gündoğar | Tarih: 14.08.2010 10:52:18
kım kımı yargılayacak arkadaş mecliste 550 tane milletvekili var ama 568 yolsuzluk dosyası var neden arkadas evet hayır zamanı neden genel seçimwe yakın yapıldı uyanını
İsim: öner kiş | Tarih: 14.08.2010 10:52:18
yazık ki ne yazık.hocamız evet diyor,sonra birileri kalkıyor yorum adı altında akp yalakası medya gibi laflara inat diyor hayır diyor.aslında hocaya rağmen hocacı olan bunların saklı olarak hocanın inadına hayır derken aslında hocayıda pek takmadıkları ortada.HOCANIN NE DEDİĞİ BELLİ EVET.
İsim: emin ka | Tarih: 13.08.2010 11:57:48
salyalarını akıtarak köşelerinden hocaya hakaretderecesine varan yazılar yazan numan kurtulmuş ve tayfasını öven hoamızı miili görüşe zarar vermekle suçlayan islamcı geçinen akp yalakası medya ve köşe yazarları hoca evet vermekte fayda var deyince utanmadan ikiyüzlülükle bakın milli görüş lideri evet diyor diye propaganda ypıyorlar bunların inadına hayır hayır hayır
İsim: FATİH KINALI | Tarih: 13.08.2010 09:55:47
Bence hayır demeli. neden mi geçmişte yabancı birlikler tarafından sürekli karşımıza çıkan sevr antlaşmasını yavaş yavaş kabul etmeye başlayacağız demek. Bugün buna evet dersek yarın geçmişte osmanlı devletinin kabul etmediği sevr antlaşmasını farkına bile varmadan kabul ederiz...
İsim: öner | Tarih: 12.08.2010 11:01:56
rumuzu değilde özü milli görüş olan herkes hocamızın dediğini yapmalı EVET demeli
İsim: NEHİR | Tarih: 12.08.2010 11:01:56
SONUNA KADAR EVET
İsim: öner kiş | Tarih: 12.08.2010 11:01:56
milli görüşcü rumuzuyla yorum yapan arkadaşım sen milli görüşcü değilsin.milli görüş rumuzunu kullanmakla milli görüşcü olunmaz.bu davada lidere itaat şarttır.ne diyor sayın hocamız evet diyeceğiz diyor.ve nedeninide açıklıyor.sen tutmuş alakasız yazılarla helede nihat genç den alıntı yapman nerde olduğunun bir numaralı göstergesi.nihat gençi iyi tanı.unutmaki senin hayır diyeceğin yani evet dediğin eski anayasa sayesinde refah partisinin başına böyle olaylar geldi.28 şubat eski anayasa sayesinde oldu.akp yi doğuranda odur. ha tabiki chp ağzı ile hayırda hayır vardır diyebilirsin. buna saygı duyarım. ama bunu milli görüş adına yaparsan işte o zaman olmaz yutturamazsın. zaten chp ağzın nihat genç ağbeyin nerde oldugunu gösteriyor. son diyeceğim milli görüşcülere; uyanık olun hocamızın ne dediği belli.
İsim: Murat Aslan | Tarih: 10.08.2010 10:58:36
Askeriye Turkiye devletinin icnde kendisi bir devlet niye sivil yolu acilmasin kardas korkulari ne ?
eyer yanlis bir sey yapmiyorsan kim yargilarsa yargilasin sorun ne.
İsim: emre | Tarih: 09.08.2010 16:06:27
bugün 28 şubattaa tankları yürütenleri komutan yapıpda sonrada bize evet oyu verin askere sivil yargı yolu açılsın die dolap çevirenlere referandumda oyumuz tabiki HAYIR olacaktır..
İsim: ahmet | Tarih: 09.08.2010 16:06:27
tamam kardeşim ben ewt diyorumda bu değişiklikde neler var bilmiyoruz ama bilmeziye ewt diyorum
İsim: Mustafa ACLAN | Tarih: 09.08.2010 09:49:21
DARBELERİN VE DARBECİLERİN ÖNÜ KESİLSİN BİR DAHİ DARBELER YAPLMASINDİYE
İsim: eminka | Tarih: 09.08.2010 09:49:21
cemal güven evet kullanlarada bak önemli olan ne maksatla kullandığın
İsim: BEYHAN DEMİRCİ | Tarih: 09.08.2010 09:49:21
VATANA VE MİLLETE HAIRLI OLACAĞINA İNANDIĞIM İÇİN.KÖR GÖZLERDE GÖRMELİ
İsim: Murat Aslan | Tarih: 09.08.2010 09:49:21
12 Eylulu yasamamis olanLAr tabiki hayir diyecek ulkesi icin yakilan hapS edilen öldurulenle icin EVET EVET EVET
İsim: kurt | Tarih: 09.08.2010 09:49:21
sonsuza kadar hayırmilyon kere hayır.akpyi sevemedim bir türlü geçmişden bügüne hide dürüst olmadılar
İsim: ali kaya | Tarih: 07.08.2010 10:51:25
bu ülkede bukadar dar götüşlü insanların olmasından utanıyorum... yapılmak istenilen değişikliklerin çoğunun kanun olarak yasalarımızda olduğunu görmeyecek okumayacak kadar cahiller var ve yapılmak istenilen ve kendilerine engel olarak görülen kurumları elegeçirmek olduğunu hala anlamadıysanız siz kendi aklınızı kullanamayacak kadar dar kafalısınız demektir... tabiki hayır... çünkü RTE kanunlarının gelecek için çok tehlikeli olacağı kesin... RTE nin milletvekilleri bile kanunlarla ne yapılmak istendiği sorulduğunda cevap veremşyorlar yuhhh kuklalara...
İsim: Milli Goruscu | Tarih: 07.08.2010 01:02:31
'ARiFE TARiF GEREKMEZ!'

AKP hükümeti GAYRi MiLLi bir hükümettir. Arkasinda ABD, AB ve Israil vardir. RTE Belediye Başkanı olduğu dönemde Zapsu ile birlikte ABD Başkonsolosluğu'nu ziyaret ediyor. Başbakan olması halinde neler yapacağını anlatıp sözler veriyor. ABD’yle yaptigi gizli anlaşmanın tüm maddelerini kabul ettiğini, Ermeni soykırımının kabul edileceği, Büyük Ermeni devletinin ve Kürdistanin kurulmasıni, anayasa değişikliği, AB uyum yasalarının değiştirilmesi, TSK'nin etkisizleştirilmesi ve tüm hususları kabul ettiğini söyleyerek elinden tutulup iktidar koltuguna oturtulmustur. AKP'yi Amerika'da karargahini kuran Hocaelendi, hooliganlari vasitasiyla avucuna gecirmistir. Ergenekon Tertibi, Vatanini Seven, haksizlik karsisinda susmayan, Medyada ve sokakta protesto eylemleri düzenleyen, Milli Düsünen kisileri kodese tikip, yildirip, korkutup, tepkisiz toplum ve kamuoyu yaratmak icin kurgulandi. Kurtulus savasinda nice, düsmanla isbirligi yapan, ingiliz ve yunan mandasini savunan sahte hocalar görmedimi bu Millet? Papanin elini öpen ve ABD baskanlarinin kucaginda oturan Fitnetullah Hocaelendi'den bu müslüman Millete, Allah askina, ne fayda gelir? 35 yil yaninda bulunan, sirdasi olan ve ihanetlerini gördükten sonra Tevbe edip ayrilan NURETTIN VEREN'i internette arastirin ve bilgilenin LÜTFEN. 1988 de Nurettin Veren'e Hocaelendi Türkiye'nin bölünecegini ve bunun kesin oldugunu ifade etmistir. Demekki kendisi RTE gibi emperyalist projelere angaje olmustur. RTE'yi Refah Partisinden devsirerek kendine yol arkadasi etmistir. RTE hic sikilmadan gururlanarak kendisinin BOP Esbaskani oldugunu söylemedimi?! FATiH SULTAN MEHMED'in torunlari bu halleremi düsecekti?! AKP ve başındaki BOP Eşbaşkanı Erdoğan Türk Milletinin sert tepkisinden kurtulamadıkça BOP'u uygulamaya cesaret edemiyor. BOP savaslarinda (Afganistan, Irak, Lübnan, Somali) Milyonlarca Müslüman ölmedimi!? Binlerce kadina ve kiza tecavüz edilmedimi!? Ümmetin ve Milletin hali bunlari hic ilgilendirmez. IRAK ta camiiler bombalanirken, Hz. Ali'nin türbesi bombalanirken. Kuran-i Kerim ayaklar altina alinirken, camiinin icinde yarali Irak'lilar kursuna dizilirken, Ebu Gureyb iskencehanesinde Kadinlarin ve Kizlarin irzina gecilirken, bunlarin hic giki ciktimi? Bunlar Washington Post'a yazilar yazmadilarmi, 'ABD askerlerinin sehit olmasina üzülüyoruz' diye? Siyonist örgüt ADL'den (Anti Defamation League = İftira Karşıtı Lig) alınan 'Üstün Cesaret Madalyası' neyin ödülü? Yahudi İşadamlarıyla 'sıkı fıkı' olmanın, Türkiye'yi pazarlamanın ödülü mü? Türkiye'yi tasfiye, parçalama sürecine sokma politikanızın cesaret ödülümü? Ralph Peters'in BOP Haritasi (=SEVR) piyasaya sürüldügü halde (Free Kurdistan= Hatay'da denize cikis; Rize'de denize cikis) RTE Esbaskanliktan ayrildigini söyledimi? Foyanız meydana çıkınca, maskeniz düşünce, makjaj tazelemek için, dindar seçmeni oyalamak ve AKP kapısına bağlamak için: Israil'le danışıklı döğüs 'ONE MiNUTE' ve GAZZE kahramanlığına soyunursunuz.
Türk Askerine karsi alerjinin, hirlasmanin ve Psikolojik savasin sebebi kesinlikle temiz duygulu islami bir refleksten kaynaklanmamaktadir. Artik hersey ayan beyan ortada: RTE Generalleri kendisi atayarak, BOP'a uyumlu, ABD/israilin Afganistan, Pakistan ve Iran Kirli Savaslarina 'OK'diyen 'Yes be Annem' diyen, SEVR'e ve Kürtistana itiraz etmeyen, Kibrisi Ruma teslim eden, patrikhaneye ekümenlik veren planlara 'evet' diyen Pasalar istiyor. Aman Allahim bizi bunlardan koru, Müslüman Türk Milleti'ne karşı Gaflet, Dalalet ve Hıyanet içindeler. Ya Rabbim ! Yetmisbin Evliyanin yattigi, sehitlerimizin kaniyla sulanmis topraklarimizi bu gafillerin isbirlikcilerin ihtirasina feda etme Allahim!
Nihat Genc bir grup Türk Gazetecinin Lübnan'a yaptigi seyahatte ilginc mülakatini anlatiyor: 4 Temmuz 2010'da vefat eden Lübnanlı dini lider Büyük Ayetullah Muhammed Hüseyin Fadlallah diyorki:'Erdogan'a söyleyin Türk ordusuyla fazla ugrasmasin! Türk Askerinin gölgesi bize yetiyor!' Nerde RTE de o basiret???
Ankara'da Emniyet Genel Müdürlügünün bir kati ABD'den gelen 35 CIA ajanina tahsis edilmistir. Türk Ordusuna karsi kirli psikolojik harekat oradan planlanmakta ve tezgahlanmaktadir. Fitnetullah Hocaelendiye bagli polisler bu tertiplerin taseronudur. Bunu yapan CIA, Aktütün, Daglica ve son olarak Hantepe de sehit edilen askerlerimizi Genelkurmay canli olarak izledi kara propagandasini niye yaymasin. O görüntüleri Kuzey Irak'taki ABD Ordusunun ve Israilli ajanlarin Insansiz Hava Araclari cekipte Mütareke basinina TSK'nin, Heronlarin cekimleri olarak pazarlayamazmi? Ben yüzde yüz eminim ki Dogu ve Güneydogu'da bizim askerlerimiz sadece PKK teröristleriyle catismiyor. PKK kiligina girmis ABD, Israil, Ingiliz, Alman, Yunan ve Ermeni lejjonerleriyle ve ajanlariyla savasilmaktadir.
4 Temmuz 2004’de, Irak’ın Süleymaniye Kentinde askerlerimizin başına çuval geçirilmesini bizzat RTE ve Cankaya'daki Apo'nun bilgisi dahilinde oldugunu bildiren deliller ortaya cikmistir. TSK cok sert tepki verir endisesiyle Apo Kayseri'ye manti yemeye, BOP Esbaskanida Rize'ye tatile cikmistir. Kendilerini oradan kacirtmak icin.
RTE 6 Agustos 2010'da Eskisehir'de: '12 Eylül'de EVET cikarsa, kapiyi acmis olacagiz, Anayasayi toptan degistirmek icin!' Bunun manasi: EVET cikarsa, Anayasa Mahkemesine'de BOP'cu Hakimleri yerlestirecegim ve Esbaskanlik görevimi layikiyla yapacagim demektir.

Müslümanlar sadece kendilerine su soruyu sorarlarsa SIRATI-MUSTAKIYM'dan sasmazlar:
54. TC Hükümetine, yani Efsane Basbakan Prof. Dr. Necmeddin Erbakan'in 11 aylik hükümetine bu emperyalist gücler niye tahammül göstermedilerde, Recep Tayyip Erdogan hükümetine 8 senedir var gücleriyle destek veriyorlar ACABA??? Türkiye'nin demokratiklesmesi, zenginlesmesi ve insanlarinin huzur icinde yasamalari icinmi??? Bu soruyu cözebilirseniz kalp gözünüz acik demektir, imaninizi tazelemis olursunuz ....Vesselam!!
Sayin Erbakan Cekic Güc'ü kovdu, D8'i kurdu, Milli ve Ümmeti ilgilendiren Projelere angaje oldugu icin iktidari sabotaja ugradi. Amma bugünkü AKP hükümeti...?! ...Emperyalist Planlari ve Projeleri benimsedigi icin topyekün desteklenmektedir.

Bunlari bildigimiz icin ve Allah Rizasi icin 12 Eylül'de 1000 kere HAYIR!

İsim: ilyas | Tarih: 06.08.2010 17:58:39
fikir ve özgürlüklerin hür iradesini savunmak içi

evet

evet

evet
İsim: recep buçan | Tarih: 06.08.2010 17:58:39
fetullah gulen oy kullanın dedigı için gıcık kaptım o .... kime hizmet ettigini biliyorum onun için hayır diyorum
İsim: A;Asker | Tarih: 06.08.2010 12:57:57
Dünyada eşine başka raslanmayan bir medeniyetin ve imparatorluğun evlatları batı medeniyetine entekre olmalıyız diyen kuş beyinlilerin eliyel takriben 250 senedir.eziliyor,horlanıyor.inanclarıyla alay ediliyor. son yılarda dinler bahcesi açılışı yapanlar dünya müslümanlarının kalblerini ifsada uğratılar. Tarihinden, milletinden,medeniyetinden,dininden utanıp dinine ortak arayanların nereye koştuklarını blemiyorum.Bu yolların çıkmaz bir sokak olacağı korkusu bende benin ğibi düşünen milyolara hakim olmuş durumdadır.Bu aziz milletiyöneten,yönetmeğe talip olanbün insanalara duam şudur.Hak için yaşasınlar,hak için mücadala etsinler,hak için ölsünler.Emeperyalizmin verdiği kadar iktidar,hürriyet,demokrasi,özgürlük,insan hakları vesaire gibi hayati değerlerin tanrısının emperyalizim olmadığı insanlığa haykırsinlar.yanlışlarını insanlığa kabul ettirmek için zulumlerini her sahada haykıranlardan daha cesur olsunlar. İnsanlığın kurtuluşu bu cesarette olsa gerktir.Tarih zalimin de mazlumunda başarısının gayretten geçtiğini işaret ediyor.Allah insanlığa hayırlı adil nizam ve idareciler nasip etsin
İsim: soner erçim | Tarih: 06.08.2010 12:57:57
Değerli kardeşlerim şuna teminat veriyorum ki bu anayasa paketinde hiç bir İslam'a aykırılık yoktur. Ben bir hukukçu olarak inceledim ve gördüm ki bütün değişiklikler faideli maslahata uygundur. İnşa Allah bütün Mü'minler olarak evet oyu verelim. Milli Görüş demek demokrasi içerisinde şiddet kullanmadan idareyi etkilemek demektir. Boykot ve şiddet yolu milli değildir. O halde bu yolu kullanalım.
İsim: Cemal Gören | Tarih: 06.08.2010 12:58:20
Milli Görüş mensubu bazı arkadaşların referandumda “hayır” oyu kullanacaklarını belirten ifadelerini büyük bir hayretle okudum. Demek ki bu arkadaşlarımız bir yandan Allah kelamını dillerinden düşürmeyecekler, diğer yandan dinime irtica adını vererek bir numaralı tehlike gösteren Çetin Doğan, Doğu Perinçek, Sabih Kanadoğlu, Yarsav, Disk, Ergenekon çetesi, PKK v.b. kişi, kuruluş ve örgütlerle birlikte aynı safta yer alacaklar… Hayret ki ne hayret!
İsim: mehmet sevinç | Tarih: 06.08.2010 02:00:20
anayasaya evet ama akepeye ayır ayır bin defada ayır diyorum te burayada yazdım beya
İsim: M.Durmaz | Tarih: 05.08.2010 18:36:48
Bu anayasa paketine niçin hayır diyeceğim? birkere beşeri anayasada mutlaka eksiklikler vardır kayırmacılık vardır iltimas vardır çünkü insan nefsinin ürünüdür. iyi olan maddeler yokmu içinde muhakkak vardır ancak yanlış olanda vardır. mesela dükkanında helal olanaı satarkaen, doumz eti rakı şarap gibi haram olanlarıda satan market gibi parası aynı kasada toplandığı gibi bir durum yani efendim bir kova zemzem suyunun içine birdamla içki katsanız o suyla abdest alamaz ve içemzsiniz işte bu yüzden ve bu kuşkularımdan dolayı hayır diyorum.eğer her maddeyi ayrı ayrı olarak seçip oylama imkanım olsydı kerhende olsa belki evet derdim ama pakaet halinde asla.benim hesabım ahiretle alakalı rabbime karşı kendimi savunabilmek için çünkü kanun koyma yalnız Allah'a aittir.meramım anlaşımıştır herhalde hakka tabi olanlara selam.birde avni isimli kadeşim Tayyip erdoğan Milli görüşe dünse yere göğe koymaz başınızın üstünde gezdirirsiniz diyor doğrudur yanlışından döner tevbe eder camiamızdan özür diler Allah'tan af dilerse elbette kabulümüzdür haşa biz Allah değiliz Allah bile tebe eden kulunu af ediyor.bize ne oluyorki af etmeyelim vesselam.
İsim: halil | Tarih: 05.08.2010 18:36:48
Milli görüşün kapısı herkese açıktır,gelenede niye geldin denmez.Gelen kişide ben eskiden yanlış yaptım Milli görüşün kriterleri neyse hepsi doğru ve kabül ediyorum demektir.Tayyip gelse herhalde milli görüşü benimseyip gelecektir.Giderken ne demişti:' bunlar safsata' diyerek gitti.Paşa gönlü bilir ne diyelim...
İsim: avni | Tarih: 05.08.2010 13:06:36
milli görüşcü dua metni yazdı ama kendisinin iyi taraftak olarak gösterip tayyipi ötü tarafta gösterdiya, kardeşim bu gün tayyip dese ki saadete katılıyorum on takla atıp göklere çıkarırsınız, yapmayın bu kadar fanatik olmayın ne olur milli görüş de kurtarmaz milsiz görüşde biraz kendimize bakalım yaşantımıza bakalım Allah aşkına başkalarını eleştirmektense kendimizi düzeltsek,..............
İsim: Milli Goruscu | Tarih: 05.08.2010 09:45:54
TÜYÜ BiTMEMiŞ YETiMiN, GARiBiN, GUREBANIN, YOKSULUN VE HAKSIZLIĞA UĞRAYANIN DUASI:


Bismillahirrahmanirrahim

'EY YETİM HAKKIYLA MAKAM ARABASINA BİNENLER
Ey! Peygamber Efendimize bile dil uzatıldığında susan ama Tayyip Beye laf söyletmeyenler.
Ey! Dinimize dil uzatıldığında hoşgörü var deyip kendi cemaatlerine toz kondurmayanlar.
Ey! Milletimize hakaret edilirken seyredip de vatan hainlerine laf söyletmeyenler.
Ey! Kur'anı Kerimi bir kere bile okumayıp liderinin konuşmalarının hafızı olanlar.
Ey! Allah'tan çok Tayyip Beyi sayanlar, sevenler ve ondan korkanlar.
Ey! Yıllardır zulüm gören genç kızlarımızın feryadını görmeyip, 'Namus Sözünü' unutan, ama Tayyip Beyin oğlunun, damadının koruyuculuğuna soyunanlar.
Ey! Kendi çocuğu açlıktan sürünürken Tayyip beyin başkasının parasıyla okuyan çocuklarının Milyon Dolarlarını aklamaya çalışanlar.
Ey! Yapılan her hırsızlığa ''daha öncekiler yapmıyor muydu?'' gibi iğrenç ve imansız bir bahane bulanlar.
Ey! Muhalefetteyken ''Din, İman, Türban'' diye Mücahitliği kimseye bırakmayan, İktidara gelince Müteahit olup ihale peşinde koşanlar.
Ey! Yüce ALLAH'ın adını kullanarak iktidara gelipte rakı masasından kalkmayanlar.
Ey! Yetim hakkından bahsedip makam arabalarının her yıl modelini yenileyenler.
Ey! Kendilerini yüzlerce makam arabasıyla havaalanlarında karşılatan kompleksli ve karakter yoksunu insanlar.
Ey! Herhangi bir partiye, dininden imanından daha fazla bağlanan ve her hırsızlığın ve yalanın altında hikmet arayanlar.
Ey! Şu an iktidarda olanların çocuklarının ve çevresinin yaptıklarını, çaldıklarını ve zalimliklerini görmeyenler.
Ey! AKP'de milletvekili ve bakan olup ta menfaatleri uğruna yalanlarıyla, dolanlarıyla insanları aldatanlar.
Yüce Allah hepimizi sevdiklerimizle yargilasin.
Ahirette sizleri AKP ve Tayyip bey sevginizle,
Bizi de Allah, Peygamber, Din, Vatan, sevgimizle yargilasin.
Sizi sizin Dininiz kapitalizm-globalizmle (küresellesme) ve Medeniyetler Ittifakinizla sorguya çeksin,
Bizide bizim Dinimiz Islam, Kitabimiz Kuran, Amentümüz ve Amelimizle sorguya çeksin.
Yüce Allah sizi ahirette diyalogcu papazlarinizla, hocaefendinizle ve 2.Peygamberinizle (RTE!) haşir neşir etsin.
Bizi de bizim Peygamberimiz Muhammed Mustafa (S.A.V.)'le haşir neşir etsin.
Yüce Allah size hidayet, feraset ve basiret nasip etsin.
Yüce Allah sizi Sözü ve Özü Bir olan kullarinin mertebesine ulaştirsin.
Yüce Allah sizi kendiniz için istediğinizi başkalari için de isteyen kullarinin mertebesine eriştirsin.
Yüce Allah sizi „Artik hosgörü var – Amentüde biriz!“ gafletine düsüp, Kafirlere karsi Cihad’i terk ederken, kendi Milletine, Askerine ve Vatanina „Dar-ul Harb“ ilan eden hainlikten bir an önce dönmenizi nasip etsin.
Yüce Allah sizi sizlerle bizi de bizlerle yargilasin.
Yüce Allah sizi makamlarinizla yargilasin.
Yüce Allah sizi tapindiklarinizla bizi de taptiğimizla yargilasin.'
Amin!
El Fatiha!

Allah birgün İNŞAALLAH kusturur!
Türk Milleti'nin sabri taşarsa ve ayranı kabarırsa RTE'ye, Ekibine ve Dalkavuklarına:
'Yeter artık, yolun sonu geldi! ONE MiNUTE!' demeyi bilir.
12 Eylül'de ALLAH Türk Milletine 'HAYIR'li' reyler vermeyi nasip etsin!
13 Eylül'de Türk Milleti yep yeni bir 'HAYIR'li' güne adim atsin!
İsim: mükerrem akkuş | Tarih: 05.08.2010 09:45:54
selamun aleyküm ey müslümanlar artık aklınızı başınıza alın dünyada iki şey var hak ve batıl bu gün batıla hizmet edenlerin yanındamısınız her ne koşulda ulursa olsun EVET demek batıla hizmettir ben böyle düşünüyorum sizde düşünün.
İsim: ömer şeker | Tarih: 04.08.2010 17:24:57
evet diyeceğim çunku anayasanın degişemez bir kıtap olduğunu kanıtlamak için
İsim: DOST42 | Tarih: 04.08.2010 17:24:57
12 EYLÜLDE referanduma EVET Bazı arkadaşların AKP hükümetini ABD nin ırağa türkiye üstünden sorti yaptığı için eleştirilerini okudum.Bu referandum AKP için olmayan bir referandum.Bu referandum 12 EYLÜL 1980 günü yapılan ihtilali sorgulama referandumu Bu referandum 28 ŞUBATI yapanları sorgulama referandumu Bu referandum Milletin vergisiyle alınteriyle alınmış Heronları ya düşürün ya da koordinatlarını değiştirin diye Konuşan ASKER bozuntularını temizleme referandumu.Yanı saymakla bitmeyen pisilikleri temzileme referandumu.En kısacası Başörtüsünü zulum olarak gören Yargıyı temzileme referandumu.12 EYLÜLDE SONUNA KADAR EVET EVET EVET.Ve Bir milli görüşçü olarakta var gücümle çalışacağım.Saygılarımla
İsim: Evren | Tarih: 04.08.2010 14:14:36
Karşıyız Kardeşim!!!!!
12 eylül 80 ihtilalini destekleyen ve ardından yapılan 82 anayasasını kutsal kitabıymış gibi muhafaza etmek uğruna bu millete balyoz indirmeye çalışanların anayasasına karşıyız.
Halkına güdülecek koyunlarmış gibi bakan onların değerlerine saygı duymayan fakat her seferinde halktan ziyade halkçı kesilenlerin anayasasına karşıyız .
Bu milletin evladını mal gibi görüp 30 yıldan beri pkk ya yem yapan sözüm ona asker gibi görünüp ordumuz içinde yuvalanmış vatan hainlarinin anayasaına karşıyız .
Milleti iç çatışmalara sevk edip 100 000 lerce insanımızı stadyumlara doldurma planları yapan ardından 80 ihtilali özentisi ile birlikte örnekler göstererek sivil yönetimleri ele geçirme planları yapan sözüm ona paşa geçinen ama yargı karşısında kaçacak delik arayan skıştıklarında darbe planlarını emasya planı diye millete yutturmaya çalışanların anayasına karşıyız.
Bu milleti Kürt Türk diye birbirine düşürmeye çalışanların ardından şehitlerimizin kanı üzerinden nemalanıp da siyaset yapanların ve buna karşın ne yaparlarsa yapsınlar kendilerini muhafaza etmak uğruna kendilerinin aldığı hertürlü keyfekeder kararlara yargı yolunu kapatan ve bu milleti düşman gibi görenlerin anayasasına karşıyız.
İşte bu yüzden ister AKP ister başka bir parti ama kim yaparsa yapsın sivil anayasaya sonuna kadar EVET kardeşim sonuna kadar sivil anayasaya EVET
İsim: asilyeşil | Tarih: 04.08.2010 12:01:37
Erbakan hocam evet dedi diye evet..
İsim: halili | Tarih: 04.08.2010 12:01:37
ahmet kardeşim burada akp nin yada tayyibin propagandasını yapmayalım.Madalyanın senin tarafından bakınca doğru, birde öte tarafından bak bakalım akp nin yaptıklarına...ıraka 499 sorti yaparak hava koridorumuzu abd ye açtılar bir milyon masum insan katledildi.Hala incirlik üssü çalışıyor.bu vebal onlara yeterde artar bile ötekilerinden bahsetmiyorum artık...
İsim: babacan | Tarih: 04.08.2010 09:54:07
Birkere şunu iyi bilmek lazım.Bizler siyasi partiye oy vermiyoruz.AKP nin yerine yarın başka bir parti iktidar olabilir.Ama anayasa değişikliği ülkemizin çocuklarımızın geleceğini etkileyecek.Aklın yolu birdir derler.AKP ye oy vermemiş biri olarak bu referandumda EVET diyeceğim.
İsim: mustafa gündoğar | Tarih: 04.08.2010 09:09:12
oyum hayır binkere de hayır
İsim: evet ci | Tarih: 04.08.2010 09:09:12
evet ülkemin önü acik olsun
İsim: ahmet | Tarih: 04.08.2010 01:12:10
akpyi beğenmeyen istemeyen insana şunu demek istiyorum ya allah rızası için elinizi vicdanınıza koyun düşünün bundan önceki başbakanlarımızın niye hiç birisi yolları yapmadı niye okul öğrencilerimizin kitaplarını ücretsiz dağıtmadı neden fakir yoksullara gıda yiyecek giyecek yakacak ve para yardımı yapılmadı niye onlar başbakan değillermiydi onlar hep kendilerini düşündüler insanı halkını düşünen niye olmadı niye kimse sahip çıkmadı insana halkına yoksa biz türk insanlar başka milletin insanlarımıyız.ne olursa olsun akp hükümeti öncekilerden bin kat çok daha iyi başbakanım RECEP TAYYİP ERDOĞANI KUTLUYOR BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYOR ELLERİNDEN ÖPÜYORUM...SEVGİ VE SAYGILARIMLA..........EVET EVET EVET EVET EVET EVET BAŞBAKANIM RECEP TAYYİP ERDOĞAN ALLAHA EMANET OL BEN VE AİLEM SENİNLEYİZ....SENİ SEVEN İNSANLARIMIZDA SENİNLE..... SENİN ELLERİNDEN BİR KEZ DAHA ÖPÜYORUM.... CUMHURBAŞKANIMIZ ABDULLAH GÜLÜDE ÇOK SEVİYOR ELLERİNDEN ÖPÜYORUM.... BU MESAJIMI HERKES OKUSUN VE BAŞBAKANIMIZA İLETİRSELER ÇOK SEVİNİR MEMNUN KALIRIM.... AKLI OLAN HERKES EVET DER.......
İsim: saadet | Tarih: 03.08.2010 21:04:47
anayasa değişikliğinin maddelerine baktım çoğu hoşuma gitti özgürlük var bide anayasanın yeniden baştan sona değiştirilebilecek pozisyonununa gelmesini sağlamak için evet demokratik şekilde oyumu lullanacağım
İsim: Boşnakoğlu | Tarih: 03.08.2010 17:06:46
Esas konu şu: Darbeci zihniyetten, dış güvenlik yerine milletin asırlardır gelen geleneği, dini ile uğraşan cuntacı zihniyetten yana mısın? Yoksa ...
İsim: Salih Köklü | Tarih: 03.08.2010 15:31:33
İsteksizde olsa evet diyek bari...
İsim: hüseyin yüce | Tarih: 03.08.2010 15:31:33
evet
İsim: kemal | Tarih: 03.08.2010 15:31:33
oyum EVET OLACAK
İsim: bedriye | Tarih: 03.08.2010 12:55:17
türkiyeyi.türkiyenin.gelir kaynaklarını yandaşlarına akrabalarına paylaştırıp sonunun geldigini anlayıp ilerde kendini kurtarmak için anayasa çıkaranlara aklını kullananlar kendinin ve çocuklarının gelecegini düşünenler binlerce kez HAYIR HAYIR HAYIR DEMELİLER.
İsim: asker | Tarih: 01.08.2010 23:30:49
Hayır Hayır Hayır sonuna kadar HAYIRRR
İsim: AK PARTİ | Tarih: 01.08.2010 23:28:40
BİZ EVET DİYORUZ
İsim: mahmet | Tarih: 01.08.2010 23:27:19
TÜRKİYEMİZ İÇİN GELECEGIMIZ İÇİN YAŞINTIMIZ İÇİN EVET EVET EVET
İsim: SALİH | Tarih: 01.08.2010 23:27:19
Yenisi ideal olduğu için değil sadece eskisinden daha iyi olduğu için evet...
İsim: halili | Tarih: 01.08.2010 23:27:19
Muhterem hocamızın beyenı yok.Evet yada hayır diye,Fakat geçenlerde Oğuzhan Asiltürk beyin açıklaması oldu referandüma evet diyeceğiz diye,o da hocamızın bilgisi dışında beyanat vermez çünkü o sadakatli bir insandır.
İsim: 100BİN Kere HAYIR | Tarih: 01.08.2010 13:38:30
İsraille kapalı kapılar ardında brüksellerde görüşüp özür dileyen(!),meydanlarda aksi profil çizip koltuk ve iktidarlarını koruma derdine düşenlere 'HAYIR'

Mavi marmara gemisinde israil askerlerince öldürülen insanlarımızla alakalı daha 2.gü...nü İsraile CEZA DAVASI açmayacağız,sadece ölü ve yaralılar için TAZMİNAT talebinde bulunacağız deyip Vatandaşlarımızı saf yerine koyanlara ve ardından meseleyide unutturanlara 'HAYIR'

Daha gemiyi bile teslim alamadılar..
Ya Koltuk krizine nedemeli?
Hakeza '4 Temmuz' Irak Süleymaniyede yaşanan Çuval Krizine?
Hani Kimilerinin içimizde kanayan bir yaradır demekle yetindiği,Ama herkesin onursuzca işin kolayına kaçtığı;Türk Askerinin başına çuval geçirilmesi olayı..
İç ve dış politikadaki bunca fiyaskoya rağmen kendilerini başarılı addedenlere(hazırladıkları anayasadanda farklı bir netice beklemeyerek) 'HAYIR'

Teröristlere ananızın babanızın yanına dönün hasret giderin,sizin için pişmanlık yasası çıkartacağız diyen;
Karşılığında cevap olarak'Biz yaptığımız hiçbirşeyden pişman değiliz[Türkiye Cumhuriyeti Devletine,Bayrağına,Milletine kurşun sıkmaktan dolayı '30bin insanınızı katlettiğimiz için' asla pişman değiliz,hatta yine olsa yine yaparız,yapıyoruzda(!)yasanın adını değiştirin' diyenlerin isteğini yerine getirip pişmanlık yasasını eve dönüş yapanlara 'HAYIR'

İmralıdaki p.çi muhattap alıp Terörle Mücadeleyi Müzakereye çeviren,Devleti Terör örgütüyle masaya oturtan ve 'AÇILIM' adı altında teröristleri habur sınır kapısından davullarla zurnalarla içeri alan,nerdeyse bir kırmızı halı sermedikleri kalan ve daha dünkü it(barzaniye) kırmızı halı serip karşılayan,HABUR SINIR KAPISINDA TERÖRİSTLER TAHRİK OLMASIN DİYE TÜRK BAYRAĞINI KALDIRANLARA 'HAYIR'

12 Eylül darbesi sonrası hazırlanan 82 sert anayasası yerini yumuşak özgürlükçü demokratik sivil bir anayasaya bırakacak diye vatandaşa palavra sıkanlara karşılık;
Türkiyenin tüm sıkıntıları sona erdi,onca haksızlık,fakirlik,işsizlik sorunu çözüldü! de sadece anayasa mı kaldı?
Bu ülkede demokrasi ve özgürlük PKK'lılardan daha çok kimlere yarıyor diye düşünüyorum ve HAYIR! diyorum..

Yakın dönemdeki(28Şubat)darbesinin mimarlarını(çevik bir gibi isimleri)değil yargılamak, hükümetlerine danışman yapıp,12Eylülcü paşaların cocuklarınıda Ziraat Bankası Newyork şubelerine müdür yardımcısı olarak atayıp ödüllendiren,sonra Bu sözde 'anayasa değişikliği; 'darbecileri yargılamak için bir fırsattır' palavrasıyla halkını kandıranlara 'HAYIR'

M.vekili Dokunulmazlıkların kaldırılmıyor olmasına 'HAYIR'

Sözde Çocukları güvence altına alan yasayla polisi askeri taşlayan 18yaşını aşmamış pkk p.çlerini suçtan muaf tutan ve terör sınıfından çıkartan zihniyete 'HAYIR'

Bundan böyle;
Bunların sadece 'ALLAH 1' dediğine evet...
İsim: POLAT ALEMDAR | Tarih: 31.07.2010 15:57:32
HAYIR MI?
ŞER Mİ? BUNA SEN KARAR VER TÜRKİYEM

BENDEN HAYIR....
İsim: emin ka | Tarih: 30.07.2010 23:19:34
akp nin hesap soracağız yalanına hayır hesap sdrsaydı büyükanıttan sorardı çevik birden sorardı hayır akp ye hayır
İsim: DURMAK YOK YOLA DEVAM | Tarih: 30.07.2010 15:56:10
28 ŞUBATLARI BİZ YAŞADIK O YÜZDEN EVET DİYORUZ KİMSE AĞZININ SUYUNU AKITMASIN
İsim: tatar rıza | Tarih: 30.07.2010 15:56:10
ihanete hayır davayı satanlara onların yasakarına hayır 28 şubat ürünü iktidara hayır bu gelen yasaya sadce islam kardeşliğini noktasında kerhen evet
İsim: AK PARTİ BURSA | Tarih: 30.07.2010 11:15:05
AK PARTİMİZİN DAHA GÜÇLÜ TÜRKİYENİN DAHA AYDINLIK OLMASI İÇİN EVET
İsim: Çağatay | Tarih: 30.07.2010 11:14:20
Ne lideri ne milli görüşü arkadaşım ben CHP'liyim ve sonuna kadar HAYIR DİYORUM. BEN LİDERİME UYUYORUM
İsim: ismail emin | Tarih: 30.07.2010 11:10:52
muhterem liderimiz referandumda evet oyu kullanacağını açıkladı, neden hayır verecek milli görüşçüleri itaate çağırmıyorsunuz.
İsim: ismail emin | Tarih: 30.07.2010 11:10:52
hani hocaya ne derse o'ydu. hoca evet dediğini açıkladı, o halde bu hayırlar hocaya itaatsizlik olmuyormu. niçin yapmadığınız şeyleri başkalarına anlatıyorsunuz.
İsim: Mehmet Ali | Tarih: 30.07.2010 09:38:03
AKP parti zihniyetine HAYIR, darbe anayasasına HAYIR, yetersiz de olsa milletin hayrına olacak düzenlemelerin yapıldığı anayasa değişikliğine EVET, yani REFERANDUMA EVET. Partileri takım olarak düşünürsek, elbetteki herkes kendi takımını destekleyecek diğer takımlara soğuk olacaktır. Fakat bu referandumda MİLLİ TAKIM ruhuyla hareket etmek durumundayız.
İsim: ali | Tarih: 29.07.2010 23:23:54
hayırrrrr
İsim: abdulmecit | Tarih: 29.07.2010 23:23:54
ben türkiyemize faydalı olacagını dusundugum için evet diyorum eksik bir degişiklik ama yinede EWET iyorum
İsim: MERT KADIROGLU | Tarih: 29.07.2010 23:23:54
Selamlar..Tamam bu Akp disi elmas kaplama icinde zehir tasiyan bir sandik misali amma,,ya sunuda görememek icin kür olmak gerekli bu insanlar 12 eylül 28 Subatlardan gecti egerki akillanmazlar ise ne diyelim birakin sarhosu yiklidigi yere kadar ..kolay gelsin
İsim: Ali Gürbüz | Tarih: 29.07.2010 17:47:51
hayır diyenlerin vay haline.
İsim: mehmet kılıç | Tarih: 29.07.2010 17:26:15
chp hayırdiyor çünkü anayasa mahkemesi türkiyeyi yönetemiyecek mhp lideri hayır diye bağırıyor ama rahmetlik türkeş 12 eylül anayasasının değişmesini istiyordu şimdi sayın bahçeli neye ve kime hizmet ediyorsun sana bu soruyu sormak benim hakkım sen benim hemşerimsin aynı zamanda rahmetlik başbuğun emanetcisisin (sözde orası mechul)sen emanete böyle bakıyorsun bana göre o kotuğa yakışmıyorsun çünkü türkiye sizin gibilerin yüzünden geri kalıyor sen gitte bülent ecevitin mezarı başında nöbet tut sen ülkücü camianın yüz karasısın 12 eylülde asılan şehitlerimizin cezaevinde yatan kardeşlerimizin çektiklerinin hesabını böylemi savunuyorsun sen ancak çoçuk parkında aynarsın tbmm sana büyük gelir emir eri bahceli.......!
İsim: hınt | Tarih: 29.07.2010 17:00:26
evet eveeeet eeeeevvveeeeeeettt.referanduma evet.vatan haimlerine vampirlere.erkenekonculara.satlık hainlere HAAAAYIIIIIIRRRR
İsim: cafer damar | Tarih: 29.07.2010 16:26:35
liderimiz prof.dr.ERBAKAN ne talimat verirse onun emir ve görüşlerine bağlıyız.
İsim: ebusaid | Tarih: 29.07.2010 14:06:01
11 temmuz tarihine kadar hayır dı. kongrede olanlardan sonra EVET
İsim: meriç | Tarih: 29.07.2010 13:22:16
iyi düşünmek lazım mhp-chp-bdp 3 lü şer ittifakı hayır diyorsa!!!Evet'te hayır vardır.oyum EVET
İsim: ali | Tarih: 29.07.2010 11:45:54
mevcut olan anayasaya göre daha iyi olduğu için evet
İsim: mustafa | Tarih: 29.07.2010 10:03:04
önce açları doyurun fakirliği ortadan kaldırın önce ekonomik durumu düzeltin arkadas ondan sonra evet diyelim aç karna evet denirmi benm oyum ekonomi düzelmedikçe avrupaya bağlı kaldıkça amerikaya boyun eğdikçe hayır olacak çocukmu kandırıyorsunuz siz bir bağımsız değilsinizki ekonomik yönden ne eveti
İsim: şahin | Tarih: 28.07.2010 23:15:54
MHP-CHP-BDP aynı kafadaki partilere hayır referanduma evet
İsim: Tevfik YAVUZER | Tarih: 28.07.2010 23:06:13
IRKÇILARIN, STATÜKOCULARIN, HORTUMCULARIN VE BİLUMUM, BU ÜLKEDE YAŞAYAN BENCİL VE EGOİSTLERİN, İNADINA 'EVET'. ANCAK BU BİR ADIMDIR, BUNDAN SONRASINDA YENİ VE MİLLETİN YARARINA OLAN BİR ANAYASANIN HAZIRLANMASI UMUDUYLA.
İsim: Ali Saltık | Tarih: 28.07.2010 10:05:42
EVET: FAŞİZM
HAYIR : UYANIŞ

Toplumlar yöneticileri ile değerlendirilmemelidir.
Bu millet ne badireler atlattı. Bu nedir ki!...
İsim: öner kiş | Tarih: 28.07.2010 10:05:42
12 eylül öncesinde ve sonrasında bu acıları yaşayan herkes evet demeli.12 eylüle sessiz kalıp 28 şubata 17 nisana zemin hazırlıyan.milletin göz bebeği milli görüşü refah partisini çeşitli oyunlarla iktidardan indirenlerin anayasasını bir nebze de olsa değiştiren bu referanduma evet deyin.ben 12 eylülde canı yanan bir solcu olarak,bir devrimci olarak evet diyorum.çünkü bilirim ki iyi(ki bu değişiklik yetersizdir)anayasa ile işşizlik önlenir,başörtüsü sorunu çözülür.lütfen kılınçdaroğlunun gazına gelmeyin.onlar şimdiye kadar ne yaptı ki bundan sonra ne yapacaklar.
İsim: halid şahin | Tarih: 28.07.2010 10:05:42
Terör örgütlerinin HAYIR dediği her şeye EVET
İsim: ilahiyatçı | Tarih: 28.07.2010 10:05:42
oy kullanmayacağım diyenlere niye oy kullanmayayım ki ve kullanmışken niye evet demeyeyim ki ülkemi seviyorum ve bu ülkenin artık eski kirli ceketini çıkarması lazım bu konuda da bize imkan tanınmış bu imkanın hakkını vermek lazım vesselam
İsim: mehmet öztürk | Tarih: 27.07.2010 20:24:45
referandumda yök'ü kaldırmayan ve başörtüsünü pakete almayan akp hükümetine inşaallah HAYIR diyecegiz. milleti 12 eylülcüleri yargılayacaz diye uyutuyorlar. bana ne kenan evrenden ben yöke, başörtüsüne, işsizliğe bakarım bunlar referandum paketinde varmı yok. o zaman bu pakette millet için hayır yok. bizden kocaman bir HAYIR İNŞAALLAH
İsim: sedat akcan | Tarih: 27.07.2010 20:24:45
ben hocamın açıklamasını bekleyeceğim
İsim: ALİ KEMAL EREN | Tarih: 27.07.2010 16:54:42
Tabiki evet olacak. çünkü daha 17 yaşında iken 82 anyasasına seçmen olmadığım annem hayır vermişti şimdi 12 eylül anyasasında yapılaak değişikliğe elbette evet. yoksa rahmetli annemin kemikleri sızlar
İsim: SELAMİ DEMİRCİ | Tarih: 27.07.2010 16:54:42
12 EYLÜL' ÜN 28 ŞUBAT'IN VE MÜSLÜMANLARA YAPILAN ZULMÜN SORGULANMASI İÇİN

EVET

EVET

YİNE EVET

Tüm Anketler
Sizce dershaneler kapatılmalı mı?
İmralı Sürecini nasıl değerlendiriyorsunuz?
Memura verilen zam oranını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Fransa’daki yasa tasarısının çıkmasındaki en güçlü neden sizce hangisi?
İhalesi bile tartışma yaratan 3. köprünün İstanbul için gerekli olduğunu düşünüyor musunuz?
Hükümetin Bedelli Askerlik kararını nasıl buldunuz?
Sizce Bedelli Askerlik İçin Alt Yaş Sınırı Kaç Olmalı?
Şike soruşturması kapsamında F.Bahçe Başkanı Aziz Yıldırım tutuklandı. Peki sizce Fenerbahçe küme düşürülecek mi?
Şike soruşturmaları nasıl sonuçlanmalı?
Sizce A Milli Futbol Takımı teknik direktörü Guus Hiddink ile yollar ayrılmalı mı?
12 Haziran 2011 seçimlerinde hangi partiye oy vereceksiniz?
Saadet Partisi seçimlerde nasıl bir yol izlemeli?
Genelkurmay Başkanı Işık Koşaner istifa etmeli mi?
Başbakan'ın
Muhteşem Yüzyıl dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
İki dil tartışmaları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kürtçenin resmi dil olması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sizce en iyi yerli sinema filmi hangisi?
'Füze Kalkanı Projesi' İsrail'e destek İran'a düşmanlık mı?
Sizce En çok hangi film izlenir?